Reklamacja, żądanie zwrotu pieniędzy za zabieg, odszkodowanie, negatywne opinie klientek... Jak się przed tym uchronić?

Byłoby świetnie, gdyby każda klientka wychodziła od Ciebie zadowolona. W znacznej większości przypadków, rzeczywiście tak jest. Czasami jednak... No właśnie - co zrobić, żeby to "czasami jednak" nie miało miejsca? Jak się zabezpieczyć, aby zminimalizować ryzyko powikłań? Jak prawidłowo prowadzić dokumentację klientki, aby w razie problemów mieć "czyste ręce" i spokojny sen? Jak się rzetelnie szkolić i opłacalnie ubezpieczać?

  • Jak zabezpieczyć gabinet przed roszczeniami klientek?
  • Jak prawidłowo tworzyć i prowadzić dokumentację klientki?
  • Jak przenieść na klientkę część odpowiedzialności za powstanie powikłań po zabiegu?
  • Jakie elementy musi zawierać wywiad, informacja o zabiegu i zgoda na zabieg, aby zabezpieczyć gabinet w maksymalny sposób?
  • Jak zmniejszyć ilość przechowywanej dokumentacji?
  • Jak się przygotować, żeby w razie problemów udowodnić, że miałaś prawo wykonać konkretny zabieg?
  • Jak działać w sytuacjach kryzysowych? - Zakres możliwości udzielania pierwszej pomocy.
  • Na co zwracać uwagę podpisując umowę z ubezpieczycielem, żeby zapewnić sobie maksymalną ochronę w przypadku problemów?

DOWIEDZ SIĘ:

Jeśli czytałaś wcześniej o e-booku, możesz od razu przejść informacji o cenach, klikając na przycisk. Jeśli nie słyszałaś o e-booku, poniżej znajdziesz jego dokładny opis.

CHCĘ ZOBACZYĆ CENY

W E-BOOKU I AUDIOBOOKU "Jak się zabezpieczyć przed roszczeniami klientek?" znajdziesz m.in. następujące informacje, pogrupowane w kategorie tematyczne:

OGÓLNE ZAGADNIENIA

  • Jak zabezpieczyć gabinet przed roszczeniami klientek?
  • Czym jest „należyta staranność” i co zrobić, żeby jej dochować?
  • Co zrobić, żeby w przypadku powikłań po zabiegu (np. reakcje alergiczne) nie mieć problemów prawnych?
  • Jak komunikować się z klientką, żeby ograniczyć ryzyko ewentualnego sporu?
  • Jakie błędy najczęściej popełniają właściciele gabinetów kosmetycznych i które skutkują problemami prawnymi?

DOKUMENTACJA KLIENTKI

  • Jak prawidłowo tworzyć i prowadzić dokumentację klientki?
  • Jakie elementy MUSI zawierać dokumentacja?
  • Jakie jest praktyczne znaczenie dokumentacji zabiegowej w przypadku problemów z klientką, wystąpienia powikłania, żądania odszkodowania itd.?
  • Jak zmniejszyć ilość przechowywanej dokumentacji? Praktyczny system
  • Jak długo należy przechowywać dokumentację klientki?

WYWIAD PRZED ZABIEGIEM

INFORMACJA O ZABIEGU

  • Co powinien zawierać informator zabiegowy i dlaczego warto go mieć?
  • Jak szeroko trzeba informować o powikłaniach?
  • Jak przenieść na klientkę część odpowiedzialności za powstanie ewentualnych powikłań po zabiegu?
  • Co dokładnie powinien zawierać wywiad przeprowadzany z klientką przed zabiegiem?
  • Co w przypadku, w którym klientka skłamie w dokumentacji zabiegowej, np. zatai, że cierpi na jakąś chorobę?
  • W jakiej formie (pytania otwarte, tabelka) powinien być przeprowadzany wywiad? Kto wypełnia – my, czy klientka?
  • Jakie elementy MUSZĄ się znaleźć w zgodzie na wykonanie zabiegu (oświadczenia wiedzy i oświadczenia woli)?
  • W jaki sposób odbierać od klientki zgodę na wykonanie zabiegu, żeby maksymalnie się zabezpieczyć?
  • Czy na każdy zabieg musimy mieć pisemną zgodę? Co z najprostszymi zabiegami?
  • Klientka wykupuje serię zabiegów – czy za każdym razem trzeba odbierać od niej zgodę na ten sam zabieg?

ZGODA NA WYKONANIE ZABIEGU

  • Nie ma aktualnego rozporządzenia dla gabinetów kosmetycznych – czym zatem się kierować?
  • Jakie procedury sanitarno-higieniczne należy wdrożyć w gabinecie?
  • Co zrobić, jeśli „lokalne interpretacje” utrudniają nam pracę?

SANEPID

UBEZPIECZENIA

  • Jakie są rodzaje ubezpieczeń, z których mogą korzystać gabinety kosmetyczne?
  • Czy ubezpieczenia obejmują również inwazyjne zabiegi?
  • Na jakie zapisy powinnyśmy zwracać uwagę, podpisując umowę?
  • Czy możemy mieć własne wzory dokumentów, czy musimy kupować wzory od ubezpieczyciela?
  • Czy własna dokumentacja może być podstawą do utraty prawa do skorzystania z ubezpieczenia?

SZKOLENIA

  • Czy po kilkudniowym kursie można legalnie wykonywać zabieg, którego dotyczył kurs?
  • Na co zwrócić uwagę wybierając szkolenia?
  • Czy zbieranie certyfikatów ma sens? Czy obronią nas one w przypadku problemów?
  • Co powinno być napisane na certyfikacie? Ma prawo do… Uczestniczyła w szkoleniu..., czy jeszcze coś innego?
  • Czy ma znaczenie, kto przeprowadza szkolenie, np. lekarz, czy kosmetolog?
  • Czy program, przebieg szkolenia lub wiedza szkoleniowca może być weryfikowana w sądzie, jeśli np. klientka zażąda od nas odszkodowania?
  • Co, jeśli zostaliśmy źle nauczeni? Czy firma szkoleniowa odpowiada za przekazywanie niekompletnej lub błędnej wiedzy?
  • Kto odpowiada za modelkę podczas szkolenia przeprowadzanego w naszym gabinecie? My, czy szkoleniowiec?
  • W jakim zakresie kosmetyczka i kosmetolog mają prawo udzielić pierwszej pomocy?
  • Co z podawaniem adrenaliny?
  • Czy podwójne wykształcenie np. kosmetolog-pielęgniarka lub kosmetolog-ratownik medyczny, coś zmienia?

PIERWSZA POMOC

Wybraliśmy formę pytań i odpowiedzi. Dlaczego? Nie chodziło o to, żeby tworzyć kolejne nic niewnoszące informacje o tym, że w sumie to nie wiadomo, bo nie ma przepisów... Przepisy są! Gdyby ich nie było, w sprawach, w których uczestniczą gabinety kosmetyczne nie zapadałyby wyroki! Dostajesz konkrety - odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują branżę kosmetyczną!

W jakiej formie otrzymam materiały?

Na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wyślę Ci link do pobrania e-booka, audiobooka lub pakietu (zależnie od wybranej przez Ciebie opcji) – zwykle następuje to kilka minut po dokonaniu płatności.


E-book jest w pliku pdf i ma 68 stron A4. Z e-booka możesz korzystać na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet, telefon), które otwiera pliki pdf – nie musisz mieć żadnych specjalnych czytników. Jeśli wolisz czytać na papierze, wydrukuj e-booka we własnym zakresie. Tutaj również nie trzeba nic dostosowywać, klikasz „drukuj” i z drukarki wyskakuje 68 stron A4 ;)


Audiobook to 1 godz. 28 min. nagrań - każdy rozdział w osobnym pliku. Jeśli nie masz czasu na czytanie, posłuchaj w drodze do pracy, w trakcie prac domowych lub spotu! ;)

Opinie właścicieli gabinetów o pierwszym e-booku z tej serii: "Inwazyjne zabiegi estetyczne – kto może je wykonywać?"

Nie ma na razie opinii o e-booku "Jak się zabezpieczyć przed roszczeniami klientek?", bo jesteś tak naprawdę jedną z pierwszych osób, która ma okazję go kupić! Pokażę Ci więc opinię o pierwszym e-booku z serii BEZPIECZNY GABINET, czyli o e-booku "Inwazyjne zabiegi estetyczne – kto może je wykonywać?", który miał swoją premierę tydzień temu.

OPINIE:

Wiemy, że to spora kwota, ale pomyśl, ile musiałabyś zapłacić prawnikowi za indywidualną konsultację, podczas której wyjaśniłby Ci zagadnienia, które omawiamy na 68 stronach e-booka? Godzina konsultacji u dobrego mecenasa specjalizującego się w sprawach medycznych i kosmetycznych to ok. 300 zł netto. Ty otrzymujesz mnóstwo wiedzy nawet nie za połowę tej kwoty! Za 127 zł brutto...


Pomyśl, ile stracisz, jeśli dojdzie do powikłania, klientka Cię pozwie, zażąda odszkodowania? Nawet jeśli wygrasz, to i tak stracisz mnóstwo pieniędzy na swoją obronę, a straty wizerunkowe dla Twojego gabinetu mogą być nie do odrobienia!

Jaką decyzję podejmujesz?

Korzystam z limitowanej zniżki 157 zł i kupuję e-booka z audiobookiem w premierowej cenie:

97 zł

254 zł

KUPUJĘ E-BOOKA I AUDIOBOOKA za 97 zł!

Kupuję e-booka/audiobooka w wyjątkowej cenie:

127 zł

WYBIERAM E-BOOKA za 127 zł!
WYBIERAM AUDIOBOOKA za 127 zł!

INFORMACJA O AUTORACH

Anna Wydra-Nazimek - mgr kosmetolog, specjalistka ds. marketingu i zarządzania w branży beauty. Właścicielka firmy doradczej NEZA Group, autorka bloga gabinetodzaplecza.pl, licznych publikacji w mediach branżowych i kilkunastu e-booków, w których dzieli się wiedzą na temat prowadzenia zyskownego gabinetu beauty.

Marek Koenner - radca prawny, dr nauk prawnych, były sędzia. Właściciel Kancelarii specjalizującej się w doradztwie w branży beauty oraz podmiotom leczniczym. Prowadzi szkolenia, których celem jest zabezpieczenie prawne gabinetów przez wdrożenie odpowiednich procedur, a także poszerzenie wiedzy i horyzontów słuchaczy i wywołanie efektu „wow” :) Autor bloga: legalnygabinet.pl

INFORMACJE TECHNICZNE

Po kliknięciu przycisku „KUP...” zostaniesz przeniesiona do sklepu internetowego na blogu Gabinet od zaplecza. Link działa tak, że MATERIAŁY od razu zostaną dodane do koszyka. Wystarczy tylko wypełnić formularz i opłacić zamówienie. Zamówienie możesz opłacić przez szybkie płatności internetowe Tpay (w tym: przelewy online, PayPal i karty kredytowe) lub tradycyjnym przelewem, np. jeśli chcesz dokonać płatności z zagranicy. W tym drugim przypadku konieczny będzie kontakt ze mną lub lektura zakładki "Kontakt" na stronie sklepu - tam znajdziesz dane do przelewu.


FORMAT MATERIAŁÓW

MATERIAŁY otrzymasz w formie plików PDF – możesz je bez problemu otworzyć na komputerze czy telefonie. Jeśli do tej pory nie korzystałaś z takich plików (choć to mało prawdopodobne) to wystarczy, że ściągniesz darmowy program lub aplikację Adobe Reader.


DODATKOWE MATERIAŁY

Zwróć uwagę, że w sklepie internetowym Gabinet od zaplecza znajdziesz RÓWNIEŻ INNE PRZYDATNE MATERIAŁY. Jeśli będziesz chciała dodatkowo kupić któryś z nich, po prostu dodaj go do koszyka - dopiero wtedy wypełnij formularz i opłać zamówienie.


FAKTURA NA GABINET

1. MATERIAŁY otrzymasz mailowo na adres podany w formularzu. W kolejnej wiadomości otrzymasz fakturę, która jest wystawiana automatycznie.

2. Jeśli chcesz fakturę na gabinet (faktura może być kosztem) zwróć uwagę, żeby zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu i wypełnić wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury.

3. Jeśli nie zaznaczysz odpowiedniej opcji w formularzu (zakup na firmę), jako potwierdzenie transakcji otrzymasz po prostu fakturę wystawioną na osobę prywatną – nie musisz nic z nią robić.


TERMIN WYSYŁKI MATERIAŁÓW

MATERIAŁY zostaną do Ciebie wysłane natychmiast po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu jej na naszym koncie.

© 2019 Gabinet od zaplecza