Masz salon beauty? Czy wiesz:

    • Jak się WYRÓŻNIĆ, jeśli niemal na każdej ulicy jest jakiś salon kosmetyczny?
    • Jak UTRZYMAĆ się na rynku w czasach nieustannych zmian w prawie i wzrostów cen?
    • Jak sprawić, że to właśnie Twój salon będzie dla klientek salonem PIERWSZEGO WYBORU?
    • Jak przekonać klientki, że warto skorzystać z usług PROFESJONALNEGO SALONU, a nie osób bez wykształcenia, które kuszą niskimi cenami domowych zabiegów?

    Odpowiedzią na te pytania jest:

    STRATEGIA!

    • Strategia, która pozwoli Ci zbudować trwałą, oporną na zawirowania PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ.
    • Strategia, która sprawi, że staniesz się LIDERKĄ NA LOKALNYM RYNKU!
    • Strategia, która sprawi, że klientki nie będą nawet rozważać wizyty w innym miejscu!

    W ferworze codziennych obowiązków często brakuje nam czasu na sprawy, które wprawdzie nie domagają się naszej uwagi, ale w rzeczywistości mają KLUCZOWE znaczenie dla rozwoju naszej firmy.


    No właśnie….

    ROZWOJU!

    Jak rozwijasz swój salon? Wprowadzasz nowe kosmetyki, zabiegi? To za mało!

    Praca nad rozwojem firmy to nie tylko praca nad fragmentami Twojej oferty.

    Powinnaś również wiedzieć:

    • gdzie jesteś teraz i gdzie chcesz się znaleźć za kilka lat,
    • czy chcesz zatrudniać pracowników i rozszerzać ofertę, otworzyć kolejny gabinet, a może chcesz nadal pracować sama, specjalizować się, zwiększać jakość usług i podnosić ceny,
    • pomysł to za mało, musisz również wiedzieć, jak dotrzeć z punktu A do punktu B, czyli co konkretnie będziesz robić, żeby zrealizować swoje cele!

    Nie pracuj jak chomik w kołowrotku – bez wizji, planu, celu, narzekając, że jesteś zmęczona i na dłuższą metę Twoja praca nie posuwa Cię ani krok do przodu. ZRÓB COŚ Z TYM!

    Opracuj strategię, która wyniesie Cię na pozycję LIDERKI NA LOKALNYM RYNKU usług beauty! Zbuduj trwałą przewagę konkurencyjną, która sprawi, że będzie naprawdę trudno zająć Twoje miejsce! Nie walcz z sąsiednimi salonami – twórz własne kategorie, w których będziesz od razu na pierwszym miejscu! W każdym możliwym obszarze!

    WYRÓŻNIJ SIĘ!

    • stwórz WYJĄTKOWY salon, jakiego nie ma w Twojej okolicy, taki, o którym będzie się mówić i który będzie przyciągał klientów jak magnes,
    • stwórz UNIKALNĄ, NIEBANALNĄ OFERTĘ, jakiej nie ma nikt w okolicy,
    • opracuj kompleksową POLITYKĘ CENOWĄ, dzięki której nie dość, że będziesz zarabiać więcej, to jeszcze zapewnisz sobie stabilne dochody na najbliższe lata,
    • reklamuj się tak, jak NIKT SIĘ NIE REKLAMUJE – spraw, że Twój salon będzie modnym miejscem – miejscem z duszą i charakterem,
    • stwórz własną MARKĘ, która będzie się wyróżniać!

    JAK TO ZROBIĆ?

    Przygotowałam dla Ciebie pierwszy taki na rynku, kompleksowy kurs dla właścicieli salonów beauty:

    Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku!

    Kurs to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz:

    • WYRÓŻNIĆ się na rynku,
    • opracować STRATEGIĘ ROZWOJU salonu na najbliższe lata,
    • stworzyć NAJLEPSZY salon w okolicy,
    • zbudować trwałą PRZEWAGĘ konkurencyjną,
    • ZWIĘKSZYĆ DOCHODY z prowadzonej działalności,
    • poprawić STABILNOŚĆ Twojego biznesu,
    • zwiększyć ODPORNOŚĆ salonu na rynkowe zawirowania.

    SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

    KURS ZAWIERA:

    LEKCJE VIDEO

    • przekazuję Ci mnóstwo cennej wiedzy,
    • pokazuję konkretne przykłady praktycznego zastosowania strategii, które poznajesz,
    • omawiamy CASE STUDY, czyli przykłady salonów, które z powodzeniem wprowadziły konkretne rozwiązania.

    ĆWICZENIA DO WYKONANIA

    • ćwiczymy w praktyce wiedzę, którą zdobyłaś w danej lekcji,
    • tworzymy konkretne rozwiązania, które wprowadzisz w swoim salonie,
    • planujemy wprowadzanie zmian, wpisujemy je w specjalny harmonogram działania.

    Co dokładnie zawiera kurs? - LISTA LEKCJI

    Poniżej znajdziesz listę lekcji z kursu ze wszystkimi kluczowymi informacjami. Wystarczy kliknąć na taki znaczek (strzałkę w kółku), a rozwinie Ci się dokładny opis każdej lekcji, zawierający między innymi:

    • dokładne informacje na temat zagadnień poruszanych w danej lekcji,
    • wiedza, którą zyskasz po obejrzeniu danej lekcji,
    • umiejętności, gotowe strategie, pomysły na zmiany w Twoim salonie, które otrzymasz po zrobieniu ćwiczeń do danej lekcji,
    • dokładny czas trwania lekcji (długość materiału video),
    • lista i ilość stron dodatkowych materiałów do danej lekcji - plików pdf, które możesz pobrać i wykorzystać - są to ćwiczenia, testy, listy kontrolne itd.

    WPROWADZENIE - Co zrobić, żeby jak najlepiej wykorzystać kurs?

    • jak wygląda struktura kursu - moduły, lekcje, ćwiczenia,
    • jak pracować z kursem, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.

    Z VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    DŁUGOŚĆ MATERIAŁÓW VIDEO:

    27:40

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    • 5 plików do pobrania,
    • w sumie aż 15 stron dodatkowych materiałów.
    • lista kontrolna LEKCJE z kursu - do odznaczania, którą z lekcji masz już przerobioną
    • lista kontrolna ĆWICZENIA z kursu - znajdziesz na niej wszystkie ćwiczenia oraz inne materiały do pobrania, takie jak: listy kontrolne, testy, arkusze Excel i analizy konkurencji,
    • 3 różne arkusze do notowania pomysłów, planów, zadań, zmian i postanowień, które zrobisz podczas kursu,
    • harmonogram miesięczny - aby wszystkie kluczowe plany i postanowienia od razu umieszczać w konkretnym kontekście czasowym.
    • test na start - test, który przyda nam się do monitorowania Twoich postępów, a także do wykonania pierwszych ćwiczeń z kolejnych lekcji.

    DODATKOWE MATERIAŁY DO POBRANIA:

    MODUŁ 1 - Budowanie przewagi strategicznej salonu - PIERWSZE KROKI

    • wprowadzenie Cię w tematykę kursu - po ukończeniu tego modułu będziesz wiedziała, które z obszarów prowadzenia gabinetu być może odrobinę zaniedbałaś i dlaczego warto myśleć o rozwoju salonu w długoterminowej perspektywie,
    • przekazanie Ci zaleceń dotyczących efektywnej pracy z kursem,
    • zdefiniowanie kluczowych pojęć w odniesieniu do praktyki prowadzenia salonu - co robić, żeby wyróżnić się na rynku i zbudować trwałą przewagę strategiczną na lata,
    • określenie, w jakim punkcie jesteś teraz, gdzie chcesz znaleźć się za kilka lat i co konkretnie zrobić, aby gładko przebyć tę drogę,
    • nakreśleniu kierunku, w którym chcesz się rozwijać - doskonalić to, co masz, a może zrobić totalną rewolucję - poznasz odpowiedź na pytanie, co w tym momencie będzie dla Ciebie najlepsze,
    • zebranie podstawowych danych, które w kolejnych modułach poddamy szczegółowej analizie.

    CELEM TEGO MODUŁU JEST:

    LEKCJA 1 - Co decyduje o przewadze strategicznej gabinetu?

    • co to jest przewaga konkurencyjna i przewaga strategiczna salonu,
    • na czym konkretnie możesz budować przewagę konkurencyjną Twojego salonu,
    • w jaki sposób możesz się wyróżnić na rynku przeładowanym podobnymi do siebie salonami.

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    Poznasz również kluczowe słowo, które skieruje Twoje działania na właściwe tory! ;)

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    16:26

    LEKCJA 2 - Dlaczego klientki przychodzą właśnie do Ciebie?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    • 3 ważne ćwiczenia do tej lekcji,
    • LISTĘ KONTROLNĄ - 12 miejsc, które warto monitorować pod kątem pozyskiwania informacji zwrotnych od klientek,
    • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

    32:25

    • jak zidentyfikować mocne i słabe strony salonu,
    • jak wykorzystać tę wiedzę w procesie budowania przewagi strategicznej,
    • jakie techniki zastosować, aby poznać prawdziwe opinie klientek o Twoim salonie,
    • jak wykorzystać informacje zwrotne w procesie wzmacniania przewagi konkurencyjnej,
    • o co pytać, a co lepiej przemilczeć,
    • jakie konkretnie pytania zadawać,
    • jak konstruować i przeprowadzać ankiety papierowe i ankiety online + co jest lepsze,
    • jak konstruktywnie wykorzystać negatywne opinie i które z nich warto "brać sobie do serca".
    • zyskasz wiedzę, za co cenią Cię klientki, dlaczego do Ciebie przychodzą i jakie są mocne strony Twojego salonu,
    • zyskasz wiedzę, co nie podoba się Twoim klientkom, dlaczego od Ciebie odchodzą i jakie są słabe strony Twojego salonu,
    • stworzysz system monitorowania opinii o Twoim salonie ze wszystkich możliwych źródeł,
    • przygotujesz zestaw pytań do ankiety, którą możesz przeprowadzić w swoim salonie choćby jutro!

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    LEKCJA 3 - Jak ugryźć temat tworzenia strategii dla salonu i budowania przewagi strategicznej na lata?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak planować rozwój salonu i tworzyć strategię w długoterminowej perspektywie - tygodni, miesięcy i lat,
    • jak zdefiniować miejsce, w którym jesteś obecnie i wyłapać słabe punkty aktualnej sytuacji,
    • jak wypracować kierunek, w którym chcesz się rozwijać,
    • co konkretnie zrobić, żeby z punktu, w którym jesteś teraz zmierzać w kierunku Twojego wymarzonego salonu - jak zaplanować strategię na najbliższe lata,
    • w jaki sposób myślenie długoterminowe przekłada się na wysokość Twoich zysków z salonu,
    • o które elementy zadbać, żeby zmaksymalizować swoje wyniki finansowe.
    • przeanalizujesz aktualną sytuację Twojej firmy w obszarze oferty, obsługi klienta, budowania lojalności klientów, polityki cenowej, marketingu i aktywności Twojego zespołu (jeśli go posiadasz),
    • opracujesz ramowy plan działania, zdefiniujesz kierunki rozwoju na najbliższe lata,
    • podejmiesz konkretne zobowiązania w obszarach wymienionych w pierwszym punkcie - będziemy je oczywiście udoskonalać, rozwijać i precyzować w miarę przerabiania kolejnych lekcji,
    • w tym miejscu będziesz już dokładnie wiedzieć, co konkretnie da Ci praca z tym kursem i dlaczego warto w niej wytrwać!

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 3 bardzo obszerne, ale też mocno dające do myślenia ćwiczenia do tej lekcji,
    • w sumie 8 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    29:01

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 4 - Czego potrzebujesz, żeby stać się liderką na lokalnym rynku?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • czego potrzebujesz, żeby efektywnie pracować nad tworzeniem strategii i stworzeniem salonu, który będzie się mocno wyróżniał na lokalnym rynku,
    • jak w morzu codziennych obowiązków znaleźć czas na pracę nad tym, co wprawdzie nie jest pilne, ale ma kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojej firmy, czyli nad długoterminową strategią rozwoju,
    • zadam Ci również naprawdę solidną "pracę domową", którą omówię podczas lekcji - poproszę Cię o zebranie danych, na których będziemy pracować w kolejnych modułach - chodzi o to, żebyś z kursu wyniosła nie tylko wiedzę, ale również konkretny plan dla swojego salonu!
    • przeanalizujemy popularność zabiegów, które wykonujesz w Twoim salonie,
    • policzymy koszty wszystkich zabiegów, a także Twój zarobek w odniesieniu do zysku z godziny pracy,
    • wytypujemy najbardziej opłacalne zabiegi z Twojej oferty,
    • przeanalizujemy skuteczność zamieszczanych przez Ciebie reklam,
    • policzymy dla nich koszt pozyskania klienta i wskaźnik zwrotu z inwestycji,
    • przeanalizujemy ofertę, politykę cenową i działania marketingowe Twojej najbliższej konkurencji.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 10 solidnych ćwiczeń do tej lekcji - Twoja "praca domowa", która ma na celu zebranie podstawowych danych, na których będziemy pracować w dalszej części kursu,
    • pierwszą część analizy konkurencji (pierwszą, bo druga będzie w dalszej części kursu) - przeanalizujemy ofertę, politykę cenową i działania marketingowe Twoje i Twojej najbliższej konkurencji,
    • w sumie 23 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    16:52

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    MODUŁ 2 - Oferta liderki na lokalnym rynku - co i dlaczego MUSISZ zmienić w OFERCIE Twojego salonu?

    • jak udoskonalić ofertę zabiegową, aby zbudować trwałą przewagę konkurencyjną,
    • jakie nowości wprowadzić, a które zabiegi usunąć z oferty,
    • kiedy i w jaki sposób wprowadzać nowe zabiegi,
    • jakie są najważniejsze cechy idealnego zabiegu,
    • czy zmierzać w kierunku specjalizacji, czy może postawić na szeroką ofertę,
    • jak modyfikować model rozwoju w miarę upływu czasu i zwiększania się naszego zespołu,
    • jak wychwycić słabe punkty własnej i konkurencyjnej oferty oraz jak wykorzystać tę wiedzę do zbudowania pozycji liderki,
    • jak nie dać się wciągnąć w zabójczą dla salonów walkę cenową i co zrobić, żeby samemu ustalać zasady na lokalnym rynku,
    • gdzie szukać pomysłów na innowacyjne rozwiązania, które wzbudzają największe zainteresowanie klientów,
    • jak stworzyć spójną koncepcję niestandardowego gabinetu, który zagości na łamach wszystkich lokalnych mediów.

    Z TEGO MODUŁU DOWIEDZ SIĘ:

    LEKCJA 5 - Twoja oferta – czy powinnaś ją zmienić lub zmodyfikować?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak sprawdzić, czy Twoja oferta zabiegowa wymaga modyfikacji - analizujemy takie czynniki, jak efektywność, opłacalność zabiegów, zadowolenie klientek, unikalność oferty na lokalnym rynku, innowacyjność zabiegów itd.,
    • jak wychwycić słabe punkty Twojej oferty, czyli obszary, które wymagają wprowadzenia zmian,
    • jak zmodyfikować menu zabiegowe i stworzyć ofertę, która pomoże Ci się wyróżnić na tle lokalnej konkurencji.
    • będziesz wiedziała, czy stawiasz na odpowiednie zabiegi - robimy sporo zestawień, które jasno pokazują, czy to, co sprzedaje się u Ciebie najlepiej, rzeczywiście jest dla Ciebie najbardziej opłacalne,
    • wytypujemy listę zabiegów, które są najpopularniejsze wśród klientek, najbardziej opłacalne dla Ciebie i jednocześnie najskuteczniejsze - zaplanujemy bieżącą promocję tych zabiegów,
    • przeliczymy, ile co miesiąc tracisz na wykonywaniu nie tych zabiegów, które powinnaś i ile możesz zyskać, jeśli to zmienisz,
    • zastanowimy się, które zabiegi warto usunąć z Twojej oferty,
    • przyjrzymy się również, jak to wszystko wygląda u Twojej konkurencji.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 13 ćwiczeń, które opierają się na zarówno na wiedzy, którą zdobędziesz w tej lekcji, jak również na analizach, które wykonałaś w ramach ćwiczeń w poprzednim module,
    • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    42:00

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 6 - W jakim kierunku rozwijać swoją ofertę, żeby zbudować przewagę konkurencyjną?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • w jakim kierunku rozwijać swoją ofertę, żeby zbudować przewagę konkurencyjną,
    • kiedy najlepiej wprowadzać nowe zabiegi,
    • jakie to powinny być zabiegi,
    • co należy wcześniej sprawdzić, żeby nie "przejechać się" na nowym zabiegu,
    • jakie są cechy idealnego zabiegu - na co postawić, żeby już na starcie mieć mnóstwo klientek!
    • będziesz wiedziała, czy w tej chwili warto rozbudować swoją ofertę i jakie argumenty za tym przemawiają,
    • przekonasz się, czy zabiegi, które chcesz wprowadzić, przyniosą klientkom realną wartość,
    • przeanalizujesz zapotrzebowanie na te konkretne zabiegi,
    • sprawdzisz, czy zabiegi, które masz zamiar wprowadzić do swojej oferty, będą dla Ciebie opłacalne, czy zarobisz na nich tyle, ile potrzebujesz,
    • prześwietlisz również, jak to wygląda u konkurencji i zrobisz plan, który zagwarantuje, że u Ciebie będzie inaczej, lepiej!

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 6 ćwiczeń do tej lekcji,
    • TEST NOWEGO ZABIEGU - 27 pytań, które pomogą Ci sprawdzić, czy zabieg, który chcesz wprowadzić, ma szansę stać się HITEM Twojej oferty,
    • LISTĘ KONTROLNĄ - 26 rzeczy, które musisz zrobić/sprawdzić, zanim wprowadzisz do swojej oferty nowy zabieg,
    • w sumie 13 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    13:31

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 7 - Specjalizacja czy szeroka oferta?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • dlaczego warto znaleźć odpowiedź na pytanie: specjalizacja, czy szeroka oferta,
    • jakie są plusy i minusy obu rozwiązań oraz szanse i zagrożenia z nimi związane,
    • jakie czynniki warto brać pod uwagę, podejmując decyzję dotyczącą charakteru oferty zabiegowej,
    • jak to wszystko wygląda w praktyce,
    • jakie modele możesz wykorzystać, jeśli w Twoim zespole pojawią się nowe osoby - 7 praktycznych przykładów.
    • będziesz wiedziała, do czego masz większe predyspozycje - do specjalizacji, czy do wykonywania szerszego wachlarza zabiegów,
    • sprawdzisz, w jakim kierunku zmierzasz w tej chwili w oparciu o Twoje wyniki finansowe,
    • zaplanujesz wprowadzenie ewentualnych zmian w ofercie w tej chwili oraz wybierzesz model biznesowy, do którego będziesz zmierzać w najbliższych latach.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 6 ćwiczeń (w tym krótki test), które pomogą Ci podjąć decyzję: specjalizacja, czy szeroka oferta,
    • w sumie 6 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    34:17

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 8 - Strategia błękitnego oceanu

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak nie dać się wciągnąć w zabójczą dla salonów walkę cenową z konkurencją,
    • co zrobić, żeby samemu ustalać zasady na lokalnym rynku i kształtować ceny zabiegów zgodnie ze swoimi oczekiwaniami finansowymi,
    • jak szukać i wzmacniać rynkowe przewagi, które sprawią, że Twój salon będzie dla klientek salonem pierwszego wyboru,
    • czym jest strategia błękitnego oceanu i jak ją wykorzystać do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej,
    • jak w praktyce wdrożyć założenia strategii błękitnego oceanu w swoim salonie.
    • przeanalizujesz wszystkie obszary działania Twojej konkurencji i zidentyfikujesz elementy, które warto rozwijać, żeby zyskać trwałą przewagę konkurencyjną,
    • zidentyfikujesz słabe strony konkurencji,
    • na bazie działań konkurencji i Twojej własnej wizji stworzysz koncepcję wyróżniającego się salonu, który zaspokoi niezaspokojone dotąd potrzeby Twoich klientek,
    • stworzysz listę innowacji i listę wartości, które będziesz wdrażać w swoim salonie,
    • zweryfikujesz wartość swoich pomysłów i stworzysz konkretny plan działania na najbliższe miesiące.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • drugą część analizy konkurencji - przeanalizujemy praktycznie wszystkie obszary funkcjonowania Twojego i konkurencyjnych salonów - jest tego aż 16 stron, więc szczegółowe wypisywanie byłoby odrobinę problematyczne ;)
    • 13 ćwiczeń, które pozwolą Ci wypracować elementy Twojej przewagi konkurencyjnej,
    • 2 arkusze Excel z przydatnym narzędziem, które pokaże Ci, co możesz zrobić, żeby naprawdę wyróżnić się na lokalnym rynku,
    • w sumie 25 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    28:27

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 9 - Salony, które wiedzą, jak się wyróżnić – CASE STUDY

    • poznasz 18 inspirujących historii salonów, które dzięki niebanalnym pomysłom wyróżniły się na rynku i zaistniały w lokalnych mediach,
    • przeanalizujemy nietypowe koncepcje i dodatkowe niestandardowe gałęzie działalności salonu,
    • otrzymasz mnóstwo pomysłów na realizację podobnych działań w swoim salonie,

    DZIĘKI TEJ LEKCJI VIDEO:

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    47:56

    • pokażę Ci również rynkowe nisze, które nie zostały jeszcze wystarczająco zagospodarowane!

    LEKCJA 10 - Światowe trendy w kosmetologii – na co postawić, żeby wyprzedzić konkurencję?

    • poznasz 16 najnowszych światowych trendów, w obszarze wykonywanych zabiegów, stosowanego sprzętu i innowacyjnych koncepcji na prowadzenie salonu,
    • dowiesz się, jak szukać niestandardowych pomysłów, które niosą ogromny potencjał w zakresie budowania zainteresowania klientów i lokalnej społeczności,

    DZIĘKI TEJ LEKCJI VIDEO:

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    33:44


    • zdobędziesz mnóstwo inspiracji na nowości w swojej ofercie.

    MODUŁ 3 - Co zrobić, żeby z każdym miesiącem ZARABIAĆ na salonie coraz WIĘCEJ?

    • jak opracować politykę cenową, która pozwoli Ci zbudować przewagę konkurencyjną i zwiększyć swoje dochody z działalności,
    • jak sprawić, że klientki będą zostawiać u Ciebie więcej pieniędzy, a wydatki na reklamę będą zwracać się wielokrotnie bardziej, niż dotychczas,
    • jak tworzyć pakiety, które klientki będą chętnie kupować,
    • jak sprzedawać dodatkowe produkty i usługi Twoje lub innych firm, z którymi nawiążesz współpracę,
    • jak zarabiać na eventach i szkoleniach,
    • jak wyróżnić się na rynku rozszerzając swoją ofertę o inne, komplementarne usługi,
    • czy warto sprzedawać usługi kosmetyczne w modelu abonamentowym i jak to robić dobrze,
    • jak kształtować politykę cenową salonu w zależności od różnych czynników wpływających na większe lub mniejsze zainteresowanie klientek zabiegami.
    • czym jest klub dla klientek - jak to działa, co może wchodzić w skład takiej oferty i czy to się opłaca.

    Z TEGO MODUŁU DOWIESZ SIĘ:

    LEKCJA 11 - Dobra i zła polityka cenowa salonu

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • co to znaczy dobra i zła polityka cenowa salonu,
    • poznasz kluczowe czynniki związane z tworzeniem dobrej polityki cenowej,
    • poznasz różnice pomiędzy modelem biznesowym zakładającym ceny na niskim, średnim i wysokim poziomie, czyli co konkretnie trzeba zrobić, żeby w każdym z tych wariantów wyjść na plus.
    • określisz satysfakcjonujący dla Ciebie poziom cen zabiegów w Twoim salonie,
    • określisz główne założenia, które pozwolą Ci zarabiać niezależnie od średniej wysokości cen w Twoim salonie.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 2 wprowadzające ćwiczenia,
    • w sumie 2 strony materiałów do pobrania.

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    13:31

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 12 – Długoterminowa wartość klienta

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • czym jest długoterminowa wartość klienta,
    • dlaczego musisz ją znać - jakie korzyści możesz dzięki temu uzyskać,
    • jak obliczyć długoterminową wartość klienta,
    • jak wykorzystać wiedzę o długoterminowej wartości klienta do zwiększania dochodów salonu.
    • policzysz długoterminową wartość swoich stałych klientek,
    • sprawdzisz, od jak dawna z Tobą są i ile pieniędzy u Ciebie zostawiają,
    • dowiesz się, jak to zrobić i policzysz średnią wartość rachunku w Twoim salonie,
    • ustalisz, co możesz zrobić, żeby zwiększyć średnią wartość rachunku,
    • zaprojektujesz ścieżkę dla nowych klientów, obejmującą kolejne etapy sprzedaży produktów i zabiegów - tak, aby podnieść długoterminową wartość klienta i średnią wartość rachunku.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 5 ćwiczeń do tej lekcji z dodatkowymi wskazówkami, wzorami i przykładami obliczeń,
    • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    10:32

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 13 – Jak zarobić więcej na raz pozyskanej klientce?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jakie są najskuteczniejsze metody zwiększania dochodów z raz pozyskanej klientki oraz zwiększania średniej wartości rachunku,
    • jak tworzyć skuteczne oferty pakietowe,
    • jakie dodatkowe zabiegi i produkty proponować klientkom w trakcie lub po wykonaniu zabiegu,
    • jak zarabiać na eventach i szkoleniach,
    • jak zarabiać na produktach i usługach innych firm.
    • porównasz swoją ofertę pakietową z ofertą pakietową konkurencji,
    • opracujesz nowe pakiety zabiegów, które będziesz mogła wstawić do swojej oferty,
    • opracujesz różne warianty cenowe oferowanych przez Ciebie zabiegów,
    • stworzysz listę uzupełniających produktów i usług, które możesz sprzedawać swoim aktualnym klientkom,
    • opracujesz system poleceń dla najpopularniejszych zabiegów w Twojej ofercie, dzięki czemu zwiększysz średnią wartość rachunku w Twoim salonie.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 10 ćwiczeń do tej lekcji, w ramach których opracujesz gotowe do wdrożenia rozwiązania,
    • w sumie 8 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    27:55

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 14 – Jak wzmocnić pozycję salonu? Dodatkowa działalność

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak wyróżnić się na rynku rozszerzając swoją ofertę o inne, komplementarne usługi,
    • jakie dodatkowe usługi "pasują" do usług kosmetycznych,
    • na co zwrócić uwagę, żeby rozwijanie nowej gałęzi działalności nie odciągnęło Cię od pracy nad Twoim głównym źródłem dochodu.
    • sprawdzisz, czy Twoje pomysły na rozszerzenie działalności mają szansę powodzenia,
    • stworzysz pierwszą listę zadań związaną z wprowadzaniem nowej gałęzi działalności.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 4 ćwiczenia do tej lekcji,
    • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    16:07

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 15 – Sprzedaż usług kosmetycznych w modelu abonamentowym

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • czym jest i czym nie jest sprzedaż usług kosmetycznych w modelu abonamentowym,
    • jak działają usługi abonamentowe - przykłady,
    • jakie korzyści wiążą się ze sprzedażą usług w modelu abonamentowym,
    • jak wprowadzić usługi abonamentowe w salonie - na co zwrócić uwagę, żeby nie stracić,
    • które zabiegi "nadają się" do sprzedaży w modelu abonamentowym, a które nie,
    • czym jest klub dla klientek - jak to działa, co może wchodzić w skład takiej oferty i czy to się opłaca.
    • wybierzesz ze swojej oferty usługę, którą mogłabyś sprzedawać w modelu abonamentowym - sprawdzisz, czy ta usługa spełnia wszystkie kluczowe warunki,
    • wykorzystując listę pomocniczych pytań, opracujesz różne warianty cenowe abonamentu dla tej usługi,
    • zgromadzisz pomysły, z których w przyszłości będziesz mogła stworzyć ofertę elitarnego klubu dla swoich klientek,
    • opracujesz różne warianty cenowe członkostwa w klubie obejmujące różny czas dostępu dla klienta.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 5 ćwiczeń do tej lekcji,
    • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    36:38

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 16 – Okresowa modyfikacja cen zabiegów

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak kształtować politykę cenową salonu w zależności od różnych czynników wpływających na większe lub mniejsze zainteresowanie klientek zabiegami,
    • jak okresowo modyfikować cennik, aby na swojej pracy zarobić jak najwięcej,
    • jak wytłumaczyć klientkom, że ten sam zabieg ma różną cenę w różnych sytuacjach.
    • przeanalizujesz argumenty za i przeciw w przypadku każdej z wymienionych w lekcji form okresowej modyfikacji cen zabiegów,
    • podejmiesz decyzję dotyczącą tego, które formy okresowej modyfikacji cen wprowadzisz w swoim salonie,
    • stworzysz różne warianty ceny wybranego zabiegu, uwzględniając oczywiście opłacalność zabiegu i granice tolerancji klientek.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 7 ćwiczeń do tej lekcji, dzięki którym praktycznie przećwiczysz okresową zmianę cen zabiegów zależnie od różnych wewnętrznych i zewnętrznych czynników,
    • w sumie 7 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    8:28

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    MODUŁ 4 - Wystrój, identyfikacja wizualna i marketing, który WYRÓŻNI Twój salon!

    • jak znaleźć pomysł na wyjątkowy salon, który wyróżni się na lokalnym rynku i wprowadzić w życie zaplanowane zmiany,
    • jak zadbać o spójność filozofii, stylu i identyfikacji wizualnej salonu,
    • jak tworzyć przykuwające wzrok materiały reklamowe,
    • jak tworzyć ulotki, które nigdy nie wylądują w koszu na śmieci,
    • jak organizować akcje promocyjne, które będą chętnie udostępniane przez klientów ze względu na swój niebanalny charakter,
    • jak wykorzystać potęgę marketingu wirusowego, real time marketingu i storytellingu,
    • jak dobierać kolory i wykorzystywać modne trendy,
    • jakie zmiany w wystroju salonu wprowadzić, żeby zaintrygować przechodniów i zapewnić sobie rozgłos w lokalnych mediach,
    • jak organizować eventy, w których klientki będą chętnie uczestniczyć i zabierać ze sobą swoje znajome,
    • czyli w skrócie: jak prezentować i reklamować się tak, żeby być 100 lat świetlnych przed wszystkimi konkurencyjnymi salonami!

    Z TEGO MODUŁU DOWIESZ SIĘ:

    LEKCJA 17 – Twój pomysł na wyjątkowy salon – Jak go znaleźć?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • co składa się na wizję, filozofię salonu, jak znaleźć oryginalny pomysł na salon,
    • jak ustalić czego chcesz, co Ci się podoba i co będziesz realizować,
    • jak poskładać wszystkie elementy w jedną spójną całość, żeby nie wylądować np. z salonem teoretycznie-glamour, w którym będzie medyczny wystrój i ekooferta,
    • jak być w tym wszystkim szczerym oraz dopasować to, co robimy do naszych indywidualnych cech i predyspozycji.
    • podejmiesz decyzję, jaki powinien być Twój salon, co zmienisz w jego charakterze, wystroju, komunikacji z klientkami,
    • sprawdzisz, czy Twoja wizja jest wewnętrznie spójna,
    • opracujesz konkretny plan działania - wdrożenia w praktyce Twojej wizji i filozofii salonu - co, kiedy i w jaki sposób zmienisz, a co pozostanie tak, jak było dotychczas.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 11 ćwiczeń do tej lekcji,
    • w sumie 11 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    26:20

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 18 – Identyfikacja wizualna, która Cię wyróżni!

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jakie elementy składają się na identyfikację wizualną salonu,
    • o które elementy warto zadbać w szczególny sposób,
    • w jaki sposób spójność identyfikacji wizualnej wspomaga sprzedaż usług salonu,
    • case study - przykłady firm, które mają to opanowane do perfekcji,
    • gdzie szukać pomysłów na identyfikację wizualną i jak weryfikować te pomysły.
    • sprawdzisz spójność swojej identyfikacji wizualnej w kilku kluczowych aspektach,
    • zaplanujesz konkretne zmiany w wyglądzie Twoich materiałów reklamowych, strony internetowej, wystroju itd.,
    • zdefiniujesz kluczowe elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki, które wykorzystasz w tworzeniu kolejnych materiałów reklamowych.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 6 ćwiczeń do tej lekcji,
    • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    22:15

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 19 – Motywy, kolory, grafiki, dodatki… Jak znaleźć pomysł, który zaskoczy i zachwyci klientki?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak szukać zachwycających połączeń kolorów do reklam salonu,
    • jak wykorzystać modne sezonowo motywy, aby przykuć uwagę klientów,
    • jak przy pomocy drobnych dodatków przemienić zwykły salon, w salon, którego wnętrza będą zapierać dech w piersiach,
    • jak znaleźć pomysł na spójną i przykuwającą uwagę oprawę postów w mediach społecznościowych,
    • jak ja szukam pomysłów i dbam o spójność tworzonych przeze mnie materiałów graficznych - case study.
    • skomponujesz idealny zestaw kolorów dla Twojej marki,
    • opracujesz koncepcję grafik reklamujących Twój salon, wykorzystujących modne w projektowaniu motywy,
    • wyszukasz detale, którymi możesz uatrakcyjnić wnętrze Twojego salonu,
    • opracujesz koncepcję oprawy graficznej postów w mediach społecznościowych, np. do cyklu edukacyjnego z poradami dla klientek,
    • zidentyfikujesz sytuacje, które w Twoim przypadku sprzyjają inspiracji i kreatywnej pracy nad rozwojem salonu.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 5 ćwiczeń do tej lekcji,
    • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    32:17

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 20 – 109 zdjęć inspirujących wnętrz salonów

    • zobaczysz aż 109 zdjęć naprawdę zachwycających wnętrz salonów - to prawdziwa kopalnia inspiracji i źródło rozwiązań, które możesz wykorzystać w swoim gabinecie,
    • prezentacji zdjęć towarzyszą oczywiście moje komentarze i wskazówki,

    DZIĘKI TEJ LEKCJI VIDEO:

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    14:37

    • w niektórych przypadkach znajdziesz również konkretne informacje na temat zastosowanych rozwiązań, mebli itd.

    LEKCJA 21 – Marketing, który cię wyróżni – Przykłady rozwiązań!

    W TEJ LEKCJI VIDEO ZNAJDZIESZ:

    • konkretne pomysły wraz z przykładami na przykuwające uwagę działania marketingowe do zrealizowania przed wejściem do salonu,
    • proste pomysły na zaskakujące elementy dekoracji wnętrz, które sprawią, że obok Twojego salonu nikt nie przejdzie obojętnie,
    • nietypowe, niestandardowe ulotki, które na pewno nie trafią do kosza,
    • pomysły na promocje, które intrygują, zaskakują i wzbudzają sympatię klientów - takie, które same się niosą w świat,
    • no więc właśnie - marketing wirusowy - jak to robić w praktyce,
    • jak szukać pomysłów na działania reklamowe, które są tak fajne, że ludzie chętnie przesyłają reklamy, swoim znajomym,
    • real time marketing, czyli jak wykorzystać bieżące wydarzenia do promocji salonu - znowu mnóstwo konkretnych przykładów z życia,
    • storytelling, infografiki - sposób na uatrakcyjnienie przekazów reklamowych,
    • jak wykorzystać element zaskoczenia, planując eventy w salonie, np. urodziny czy spotkania dla klientek,
    • czy w marketingu salonu warto postawić na kontrowersje i na co uważać, żeby nie przesadzić.
    • 11 ćwiczeń do tej lekcji,
    • w sumie 7 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    41:37

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • inspiracje, które otrzymałaś w lekcji video, przeniesiemy na konkretne pomysły na akcje reklamowe, które będziesz realizować w swoim salonie,
    • opracujesz pomysły na reklamę zewnętrzną, która sprawi, że przechodzące obok salonu osoby będą chętnie zaglądać do środka,
    • zaprojektujesz niestandardową ulotkę promującą Twój salon, którą klient zabierze ze sobą do domu,
    • wykorzystasz narzędzia storytellingu i real time marketingu aby stworzyć angażujące materiały promujące Twój salon,
    • zaplanujesz niestandardową, zaskakującą akcję reklamową, którą Twoi klienci będą przesyłać swoim znajomym,
    • zaplanujesz nietypowe, wyjątkowe atrakcje dla klientek na najbliższe urodziny Twojego salonu,
    • poeksperymentujemy z pomysłami na kontrowersyjne reklamy - sprawdzimy, czy Twoja koncepcja jest ok, czy już przekracza granice i może się spotkać z negatywnym odbiorem.

    MODUŁ 5 - Twój salon jak dobrze naoliwiona maszynka!

    • jak zachęcić pracowników do aktywnego uczestniczenia w rozwoju salonu,
    • jak przenieść obsługę klienta w Twoim salonie na wyższy poziom,
    • jak stworzyć procedury i standardy, które sprawią, że Twój salon będzie działał jak dobrze naoliwiona maszynka,
    • jak edukować klientów, aby przynosiło to realne zyski dla salonu
    • jak budować swoją markę osobistą w oparciu o wiedzę,
    • jak budować i wzmacniać lojalność klientów w 7 kluczowych obszarach,
    • jak dbać o klientów między wizytami w salonie, żeby chętnie do nas wracali,
    • jak zapobiegać utracie klientów i odzyskiwać tych, którzy odeszli.

    Z TEGO MODUŁU DOWIEDZ SIĘ:

    LEKCJA 22 – Rola pracowników w budowaniu przewagi konkurencyjnej salonu

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak zachęcić pracowników do aktywnego uczestniczenia we wprowadzaniu zmian i rozwoju salonu,
    • jak organizować cykliczne spotkania z pracownikami i jakie tematy na nich poruszać,
    • jak konsultować z pracownikami pomysły na rozwój salonu i jednocześnie nie stracić autorytetu.
    • przygotujesz zestaw argumentów, które przekonają Twoich pracowników, że zmiany, które chcesz wprowadzić, będą korzystne również dla nich,
    • przygotujesz się również na ewentualny sprzeciw, wątpliwości czy niezadowolenie pracowników,
    • opracujesz gotowy scenariusz pierwszego spotkania z pracownikami.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 4 ćwiczenia do tej lekcji,
    • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    19:36

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 23 – Perfekcyjna obsługa klienta – Twój znak rozpoznawczy

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • na co zwrócić uwagę, aby przenieść obsługę klienta w Twoim salonie na wyższy poziom,
    • jak w praktyce wdrożyć indywidualne podejście do klienta,
    • jak zaskoczyć klienta niestandardowymi działaniami oraz sprawić, że na długo zapamięta wizytę w Twoim salonie i chętnie do niego wróci.
    • wychwycisz słabe strony obsługi klienta w Twoim salonie i opracujesz plan naprawczy,
    • opracujesz system obsługi klienta, który wyróżni Twój salon na tle konkurencji i zapewni Ci trwałą przewagę strategiczną.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 4 ćwiczenia do tej lekcji,
    • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    43:44

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 24 – Procedury i standardy – Twój sposób na konkurencję!

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • czym są procedury i standardy oraz czym się od siebie różnią,
    • jakie korzyści osiągniesz dzięki opracowaniu i wdrożeniu procedur,
    • jakie konkretnie sprawy/czynności możesz opisać w formie procedur i standardów,
    • jak stworzyć idealną procedurę krok po kroku,
    • jak wyglądają przykładowe procedury w formie listy i drzewka,
    • jak wdrożyć stworzone procedury do codziennej pracy salonu,
    • jak przekonać pracowników do stosowania procedur.
    • stworzysz listę obszarów pracy Twojego salonu, które wymagają najpilniejszego stworzenia procedur,
    • stworzysz pierwszą procedurę dla swojego salonu,
    • stworzysz listę i harmonogram tworzenia kolejnych procedur.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 3 ćwiczenia do tej lekcji,
    • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    34:49

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 25 – Edukacja klientów – Jak to robić, żeby się zwróciło?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jakie cele możesz realizować edukując klientów,
    • jak edukować skutecznie - gdzie, kiedy, kogo i jakie narzędzia wykorzystać,
    • jak przekuć działania edukacyjne w realne zyski, czyli jak połączyć edukację ze sprzedażą,
    • jak budować swoją markę osobistą w oparciu o wiedzę.
    • zgromadzisz pomysły na akcje edukacyjne dla klientek,
    • wybierzesz dogodną dla siebie formę i zaplanujesz pierwsze działania edukacyjne.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 3 ćwiczenia do tej lekcji,
    • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    23:11

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    LEKCJA 26 – Jak zamienić gościa w lojalnego klienta na lata?

    Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    • jak budować i wzmacniać lojalność klientów w 7 kluczowych obszarach,
    • jak wzmacniać więzi z klientami,
    • które elementy obsługi klienta wpływają na przywiązanie klienta do salonu,
    • jak wyróżnić stałych klientów, co im dodatkowo zaproponować w stosunku do ogólnodostępnej oferty,
    • jak zapobiegać utracie klientów i odzyskiwać tych, którzy odeszli,
    • jak dbać o klientów między wizytami w salonie, żeby chętnie do nas wracali,
    • jak zaskakiwać klientów miłymi niespodziankami.
    • zgromadzisz pomysły na działania wzmacniające lojalność Twoich klientów,
    • przyjrzysz się, jak to wszystko wygląda u Twojej konkurencji,
    • opracujesz lub zmodyfikujesz swój program lojalnościowy, korzystając z dodatkowych wskazówek zawartych w ćwiczeniach,
    • zgromadzisz pomysły, które pomogą Ci docenić najbardziej lojalne klientki,
    • stworzysz procedurę odzyskiwania klientów.

    TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

    • 5 ćwiczeń do tej lekcji,
    • konkretne wskazówki dotyczące tworzenia programu lojalnościowego,
    • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    26:02

    LEKCJA VIDEO TRWA:

    PODSUMOWANIE - Zamień pomysły na działanie!

    • jak sprawnie realizować plany, które zrobiłaś w trakcie pracy nad kursem,
    • jak decydować, które ze zmian wprowadzisz w pierwszej kolejności, a które nieco później.

    Z VIDEO DOWIESZ SIĘ:

    DŁUGOŚĆ MATERIAŁÓW VIDEO:

    43:07

    DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

    • 2 pliki do pobrania,
    • w sumie aż 6 stron dodatkowych materiałów.
    • test na zakończenie - sprawdzimy, jakie postępy zrobiłaś w trakcie pracy nad kursem,
    • test do certyfikatu - jeśli chcesz, możesz wypełnić dodatkowy test, przesłać go do mnie i otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia.

    DODATKOWE MATERIAŁY DO POBRANIA:

    W sumie otrzymujesz:

    MATERIAŁÓW
    VIDEO

    MODUÓW

    ĆWICZEŃ

    STRON DODATKOWYCH MATERIAŁÓW W PDF

    36

    7

    139

    179

    PLIKÓW DO POBRANIA

    MERYTORYCZNYCH LEKCJI

    GODZINY

    WYKŁADÓW

    LAT DOŚWIADCZENIA W BIZNESIE BEAUTY

    11

    36

    12,5

    26

    Sporo tego... Kiedy ja to wszystko przerobię?

    Spokojnie! Praca nad strategią i rozwojem salonu to nie są wyścigi! Żeby zmaksymalizować efekty, warto pracować powoli. Dać sobie czas na przemyślenia, refleksje.


    Moja propozycja jest następująca: jedna lekcja w tygodniu.


    Dasz radę wygospodarować czas na przerobienie jednej lekcji na tydzień? Merytorycznych lekcji masz w kursie 26, czyli 26 tygodni pracy. Nie chodzi o to, żeby zobaczyć i zapomnieć. Chodzi o to, żebyś miała czas wprowadzać zmiany, które zaplanujesz!

    Podejmij to wyzwanie, a za pół roku Twój salon będzie lata świetlne od punktu, w którym znajdujesz się teraz!

    Jeśli chcesz, możesz oczywiście przerobić wszystkie lekcje w miesiąc. Może akurat jesteś na urlopie macierzyńskim lub z innych powodów masz nieco więcej wolnego czasu?


    Pamiętaj jednak, że niezależnie od tempa pracy, nie da się zrobić naprawdę solidnego przeskoku w 3 dni. Gdyby to było możliwe, nie potrzebowałabyś tego kursu. Gdyby to było realne, wszyscy przedsiębiorcy opływaliby w luksusy. Tak nie jest, bo sukces wymaga pracy.


    Gwarantuję Ci jednak, że jeśli zaangażujesz się w przerabianie lekcji i robienie ćwiczeń, bardzo szybko zobaczysz pierwsze efekty swojej pracy, a po przerobieniu całego kursu, będziesz się zastanawiać: dlaczego ja tego nie zrobiłam 5 lat temu?!

    Czasami potrzebujemy tego „brakującego trybika”. Czegoś, co sprawi, że myśli, które krążyły w naszej głowie, zaczynają się układać w spójną całość. Czegoś, co otworzy nam oczy i wskaże jasne rozwiązania problemów, które wcześniej nas przerastały.


    Bywa również, że brakuje nam przysłowiowego „kopniaka”. Czegoś, co wyrwie nas letargu, da impuls do pracy i zmotywuje do działania.


    Sama kiedyś przeżyłam takie WOW i mam ogromną nadzieję, że taki sam efekt uzyskasz podczas przerabiania tego kursu!

    Jesteś gotowa podjąć wyzwanie?

    Chcesz o coś zapytać? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania!

    Jak wygląda zakup? W jakiej formie otrzymam kurs?

    Po kilku minutach od dokonania płatności otrzymasz maila z danymi do logowania na mojej platformie kursowej – specjalnej stronie internetowej, na której umieszczam wszystkie swoje kursy online.


    Logujesz się i oglądasz. W dowolnym czasie, w dowolnym miejscu, na dowolnym urządzeniu – wtedy kiedy masz czas i gdzie Ci wygodnie!


    Po przerobieniu danej lekcji możesz ją odznaczyć, jako ukończoną i przejść dalej. Możesz również wracać do wszystkich lub wybranych lekcji w momencie, w którym będziesz tego chciała! Jedyne czego potrzebujesz, to dostęp do internetu.

    Czy aby korzystać z kursu, muszę spełnić jakieś wymagania techniczne?

    Nie, jedyne czego potrzebujesz, to urządzenie z dostępem do internetu.

    Czy dostanę fakturę?

    Tak, faktura zostanie wystawiona automatycznie na dane wpisane przez Ciebie w formularzu zamówienia. Dostaniesz ją w osobnym mailu. Gdyby coś nie dotarło, sprawdź inne niż skrzynka odbiorcza foldery na poczcie, np. spam, oferty, powiadomienia.

    Jakie są opcje zakupu kursu?

    Obecnie kurs jest dostępny wyłącznie w opcji zakupu na rok, masz więc do niego dostęp przez rok od momentu zakupu.

    Kurs możesz kupić na miesiąc, na rok lub na zawsze. Opcja na miesiąc i na zawsze jest dostępna tylko w okresie premierowym, czyli do 19.12.2019 roku. Po tej dacie będzie można kupić wyłącznie dostęp na rok, po znacznie wyższej cenie.

    Co to znaczy, że kupuję kurs na miesiąc, rok lub na zawsze?

    Twoje konto na platformie kursowej będzie aktywne przez taki czas, na jaki wykupisz kurs, a więc przez miesiąc, przez rok lub bezterminowo. W przypadku dostępu terminowego (miesiąc lub rok) po upływie wskazanego czasu stracisz dostęp do kursu. Zanim to nastąpi, wyślę Ci wiadomość z propozycją płatnego przedłużenia dostępu - sama podejmiesz decyzję. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć dostęp, zrobisz przelew i dostęp ponownie będzie aktywny.


    Jeśli więc masz mało czasu i obawiasz się, że nie zdążysz przerobić kursu w konkretnym terminie, polecam Ci opcję dostępu bezterminowego. Wtedy nie musisz się niczym martwić. Płacisz raz i masz na zawsze :)

    Chcę kupić kurs na miesiąc, na próbę. Czy dostanę zniżkę na przedłużenie?

    Jeśli kupisz kurs na miesiąc lub na rok i będziesz chciała przedłużyć dostęp, to będzie to możliwe w cenie:

    • 147 zł brutto na kolejny miesiąc,
    • 297 zł brutto na rok,
    • 397 zł brutto na zawsze.

    Czy mogę pobrać kurs na swój komputer?

    Kurs zawiera lekcje video (12,5 godziny) i dodatkowe materiały w formie pdf (36 plików, 179 stron). Dodatkowe materiały w pdf możesz pobrać na swój komputer. Nie ma możliwości pobrania lekcji video - oglądasz je online na platformie kursowej.

    Czy po ukończeniu kursu dostanę certyfikat?

    Tak, po przerobieniu kursu musisz jednak wypełnić krótki test i przysłać go do mnie. Po zweryfikowaniu odpowiedzi otrzymasz ode mnie piękny certyfikat w pliku pdf – gotowy do wydrukowania.

    Do tej pory korzystałam ze szkoleń stacjonarnych, jak to jest z kursem online?

    Kurs online ma wiele zalet, kilka z nich:

    • kurs możesz przerabiać wtedy, kiedy masz czas, we własnym tempie,
    • możesz wracać do wybranych lekcji, powtarzać materiał dowolną ilość razy,
    • nie musisz nigdzie wyjeżdżać, poświęcać np. całego weekendu – oszczędzasz czas i pieniądze (bilety, paliwo, noclegi, wyżywienie),
    • kurs towarzyszy Ci w codziennym życiu, w pracy – łatwiej wprowadzać zmiany,
    • możesz na bieżąco wdrażać polecane rozwiązania i weryfikować ich efekty,
    • 15 minut przy porannej kawie, a może 30 minut w drodze do domu – kurs masz zawsze przy sobie (praktycznie każdy ma obecnie smartfon z dostępem do internetu), dzięki czemu łatwiej znaleźć czas na jego przerabianie,
    • lekcja – działanie, lekcja – działanie – to znacznie bardziej skuteczne niż wiedza w jednym kawału, którą później ciężko wprowadzić w życie,
    • dużo się zmieniło, zrobiłaś krok do przodu – możesz przerobić kurs ponownie i znaleźć w nim nowe rady, wskazówki – startujesz z innego punktu, a więc również dotrzesz dużo dalej, niż przy pierwszym podejściu.

    Mam inne pytanie...

    Napisz do mnie na: ania@gabinetodzaplecza.pl - chętnie odpowiem :)

    ILE TO KOSZTUJE?

    UWAGA!

    Najniższa, PREMIEROWA cena jest aktualna jeszcze tylko przez:

    Dni
    Godziny
    Minuty
    Sekundy

    PODEJMIJ NAJLEPSZĄ DLA SIEBIE DECYZJĘ:

    MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU KURSU I CENY POJAWIĄ SIĘ TUTAJ ZA:

    ODLICZAMY DO PREMIERY!

    NAJNIŻSZE CENY BĘDĄ DOSTĘPNE TYLKO W DNIU 13.12.2019 (piątek)!

    Dni
    Godziny
    Minuty
    Sekundy

    KUPUJĘ ROCZNY DOSTĘP DU KURSU:

    977 zł

    Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku!

    Podane ceny są cenami brutto. Masz pytania związane z zakupem, dostępem do kursu itd.? Wróć wyżej.

    PAMIĘTAJ!

    Najniższa, PREMIEROWA cena jest aktualna jeszcze tylko przez:

    Dni
    Godziny
    Minuty
    Sekundy

    Jakie mam kompetencje, żeby uczyć Cię takich rzeczy?

    Marketingiem i zarządzaniem w branży beauty zajmuję się już od 11 lat! Pracowałam z producentami kosmetyków, hurtownią kosmetyczną, siecią drogerii, siecią salonów i indywidualnymi gabinetami. Promowałam, zwiększałam sprzedaż, wprowadzałam na rynek nowe kosmetyki - jest nawet spora szansa, że masz w gabinecie jakiś kosmetyk z opisem mojego autorstwa ;)


    Od 5 lat tworzę bloga Gabinet od zaplecza, który w ubiegłym roku przekroczył milion odsłon i zanotował wzrosty od 100 do ponad 300%, a to wszystko w małej grupie docelowej, jaką są właściciele i managerowie salonów beauty! Od dwóch lat sprzedaję własne produkty elektroniczne. Od roku utrzymuję siebie i swoją firmę w 95% właśnie ze sprzedaży materiałów edukacyjnych w sieci.


    Jednym słowem, znam się na budowaniu strategii i mam zamiar przekazać Ci całą moją zdobywaną latami wiedzę!

    INFORMACJE TECHNICZNE

    Po kliknięciu przycisku „KUP...” zostaniesz przeniesiona do sklepu internetowego na blogu Gabinet od zaplecza. Link działa tak, że MATERIAŁY od razu zostaną dodane do koszyka. Wystarczy tylko wypełnić formularz i opłacić zamówienie. Zamówienie możesz opłacić przez szybkie płatności internetowe Tpay (w tym: przelewy online, PayPal i karty kredytowe) lub tradycyjnym przelewem, np. jeśli chcesz dokonać płatności z zagranicy. W tym drugim przypadku konieczny będzie kontakt ze mną lub lektura zakładki "Kontakt" na stronie sklepu - tam znajdziesz dane do przelewu.


    DODATKOWE MATERIAŁY

    Zwróć uwagę, że w sklepie internetowym Gabinet od zaplecza znajdziesz RÓWNIEŻ INNE PRZYDATNE MATERIAŁY. Jeśli będziesz chciała dodatkowo kupić któryś z nich, po prostu dodaj go do koszyka - dopiero wtedy wypełnij formularz i opłać zamówienie.


    TERMIN WYSYŁKI MATERIAŁÓW

    MATERIAŁY zostaną do Ciebie wysłane natychmiast po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu jej na moim koncie.

    © 2019 Gabinet od zaplecza

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.