Chcesz więcej klientek? Zacznij reklamować salon TANIO i SKUTECZNIE!

Poznaj sekrety profesjonalnych agencji reklamowych w przystępnej formie – z mnóstwem przykładów z branży beauty!

Na 115 stronach e-booka Jak tworzyć skuteczne reklamy salonu przekażę Ci całą moją wiedzę na temat tworzenia zabójczo skutecznych reklam! Praktyczną wiedzę, którą zdobywałam przez 13 lat pracy w marketingu beauty!

Klientki ignorują Twoje reklamy?

Chcesz się WYRÓŻNIĆ wśród tysięcy podobnych komunikatów?

Chcesz wreszcie mieć KONKRETNE efekty?

Wolisz film, czy opis tekstowy?

Przygotowałam dla Ciebie film z kilkoma wskazówkami na temat tworzenia skutecznych reklam i prezentacją zawartości e-booka. Jeśli wolisz opis tekstowy, zjedź niżej.

Tylko DZIŚ (17.09) masz na tego e-booka aż 50 zł ZNIŻKI! Zniżka obowiązuje jeszcze tylko przez:

UWAGA!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Z E-BOOKA DOWIESZ SIĘ, JAK:

  • Tworzyć tanie i piekielnie skuteczne reklamy zabiegów!
  • Dobierać argumenty, które trafią wprost do serc konkretnych grup klientów, z podziałem na wiek, płeć, sytuację życiową, poziom zamożności, rodzaj wykonywanej pracy itd. – nawet sobie nie wyobrażasz, jak duże to ma znaczenie!
  • Używać języka korzyści, który sprawia, że klientka MUSI! JUŻ! TERAZ!
  • Używać słów i zwrotów, które pobudzają wyobraźnię i nie używać takich, które wywołują w klientach dreszcz grozy…
  • Napisać skuteczny tekst reklamowy, nawet jeśli z polskiego miałaś tróję, a na samą myśl o pisaniu robi Ci się słabo. Poznasz proste techniki tworzenia krótkich postów, dłuższych ofert, opisów zabiegów, a nawet artykułów na gabinetowego bloga – odpowiadasz na pytania, a tekst pisze się sam!
  • Dobierać zdjęcia i grafiki do reklam – takie, które zachwycają i skłaniają do natychmiastowej rezerwacji!

To jeszcze nie koniec! Dowiesz się również, jak...

  • Wykorzystywać kolory do oddziaływania na emocje klientów – dostaniesz ściągę z listą kolorów i listą zabiegów, do których należy ich używać!
  • Dobierać kolory w reklamach tak, aby pasowały do kolorów Twojej marki, a także do siebie nawzajem. Nie ma nic gorszego niż reklama salonu, w której „coś nie gra” – Twoje grafiki są reklamą Twojego poczucia estetyki!
  • Używać kolorów jasnych, ciemnych, ciepłych i zimnych – bo kolory mówią tak, jak słowa, tylko troszkę ciszej, nie wprost.
  • Wykorzystywać symbole do wzmacniania przekazu reklamy – jeden rzut oka i klientka już wie, co sprzedajesz i dlaczego trzeba to kupić!
  • Tworzyć skuteczne reklamy video, przygotować się do nagrań lub sesji zdjęciowych.
  • Sprawdzać i testować reklamy – żeby stawiać na te, które przyprowadzają do Twojego gabinetu jak najwięcej klientek!
  • Unikać popularnych błędów, które mogą zniweczyć cały wysiłek włożony w stworzenie skutecznej reklamy!

A to wszystko po to, żeby reklamować się śmiesznie TANIO i piekielnie SKUTECZNIE! Zauważ, że reklamują się prawie wszyscy, ale sukces osiągają tylko nieliczni... Chcesz wiedzieć, w czym tkwi sekret ich skuteczności?

Chcesz przeczytać więcej na temat e-booka, czy może od razu przejść do ceny?

Jakie mam kompetencje, żeby uczyć Cię takich rzeczy?

Marketingiem w branży beauty zajmuję się już od 13 lat! Pracowałam z producentami kosmetyków, hurtownią kosmetyczną, siecią drogerii, siecią salonów i indywidualnymi gabinetami. Promowałam, zwiększałam sprzedaż, wprowadzałam na rynek nowe kosmetyki - jest nawet spora szansa, że masz w gabinecie jakiś kosmetyk z opisem mojego autorstwa ;)


Od ponad 6 lat tworzę bloga Gabinet od zaplecza, który w 2018 roku roku przekroczył milion odsłon i zanotował wzrosty od 100 do ponad 300%. W 2019 roku "pękł" kolejny milion, a to wszystko w tak małej grupie docelowej, jaką są właściciele i managerowie salonów beauty! Od dwóch lat sprzedaję własne produkty elektroniczne. Od dwóch lat utrzymuję siebie i swoją firmę w 95% właśnie ze sprzedaży materiałów edukacyjnych w sieci. Tworzenie skutecznych reklam to moje główne zajęcie!


Dziś mam zamiar przekazać Ci całą moją zdobywaną latami wiedzę!

Czy potrafię robić skuteczne reklamy?

Ok, wiesz już, że mam spore doświadczenie. Pozostaje jeszcze odpowiedzieć na pytanie, czy potrafię robić skuteczne reklamy. Zerknij proszę na poniższy screen z facebookowego Menedżera reklam.

To wyniki jednej z reklam mojego e-booka, który (w promocji) kosztował 97 zł. Jak widzisz, reklama, którą stworzyłam przy kosztach w wysokości 355,27 zł przyniosła zawrotne 12 814 zł przychodu. Oznacza to aż 3607% zwrotu z inwestycji - każda złotówka zainwestowana w tę reklamę, dała 36,07 zł zysku. Dodam jeszcze, że reklama była aktywna tylko przez 5 dni.


Co jeszcze wynika z tych danych? Niski koszt pojedynczego zakupu. Reklama była tak skuteczna, że Facebook za sprzedanie każdego e-booka (97 zł przychodu dla mnie) naliczył mi jedyne 2,69 zł. Na czysto (oczywiście bez kosztów, podatków itd.) z każdego sprzedanego e-booka zostało 94,31 zł.

Skorzystasz z mojej wiedzy i doświadczenia? Zobacz spis treści e-booka!

Co dokładnie znajdziesz w e-booku?

E-booka możesz kupić osobno lub w pakiecie z dodatkowymi materiałami, które uzupełniają zawartą w nim wiedzę!

DODATKOWE MATERIAŁY:

  • Jak zrobić cennik, ulotkę i reklamę gabinetu – szybko, prosto i za darmo! KURS ONLINE,
  • Generator reklam – 31 ćwiczeń do e-booka „Jak tworzyć skuteczne reklamy salonu?”,
  • Ustalanie grupy docelowej zabiegu – krok po kroku - SZABLON,
  • Pisanie reklamy, oferty, opisu zabiegu – krok po kroku - SZABLON,
  • Planowanie akcji reklamowej – krok po kroku - SZABLON,
  • Która reklama działa najlepiej – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel,
  • Gdzie reklamować gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA,
  • Jak wypromować nowy gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA,
  • Materiały reklamowe potrzebne w gabinecie kosmetycznym – LISTA KONTROLNA,
  • INDYWIDUALNY AUDYT Twoich materiałów reklamowych.

Poniżej znajdziesz opisy wszystkich wspomnianych materiałów.

W jakiej formie otrzymam materiały?

Na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wyślę Ci link do pobrania e-booka – zwykle następuje to kilka minut po dokonaniu płatności.


E-book jest w pliku pdf i ma 115 strony A4. Z e-booka możesz korzystać na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet, telefon), które otwiera pliki pdf – nie musisz mieć żadnych specjalnych czytników.


Jeśli wolisz czytać na papierze, wydrukuj e-booka we własnym zakresie. Tutaj również nie trzeba nic dostosowywać, klikasz „drukuj” i z drukarki wyskakują 72 strony A4 ;)

Opinie innych właścicieli gabinetów o e-booku "Jak tworzyć skuteczne REKLAMY salonu?"

Chcesz wyciągnąć z e-booka jeszcze więcej? Możesz kupić go również w zestawie z ćwiczeniami!

MAERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE:

Jak zrobić cennik, ulotkę i reklamę gabinetu – szybko, prosto i za darmo! KURS ONLINE

Pierwszy KURS ONLINE w ofercie Gabinetu od zaplecza! Idealne rozwiązanie dla osób, które chcą tworzyć piękne reklamy - szybko, prosto i za darmo! Koniec z płaceniem grafikowi! Z tym kursem sama stworzysz nie tylko grafiki do internetu, ale również materiały do druku, np. ulotkę, wizytówkę, "karnet na pieczątki" lub cennik. Pokażę Ci jak to zrobić krok po kroku w darmowym programie Canva.

  • LEKCJA 1 - Zakładanie konta i przegląd podstawowych funkcji programu
  • LEKCJA 2 - Podstawowe narzędzia do tworzenia grafik - cz. 1
  • LEKCJA 3 - Podstawowe narzędzia do tworzenia grafik - cz. 2
  • LEKCJA 4 - Zapisywanie i pobieranie grafik do internetu i do druku
  • LEKCJA 5 - Tworzenie grafik w oparciu o darmowe szablony
  • LEKCJA 6 - Tworzenie grafik do mediów społecznościowych
  • LEKCJA 7 - Tworzenie ulotki reklamującej gabinet
  • LEKCJA 8 - Tworzenie cennika gabinetu
  • LEKCJA 9 - Tworzenie wizytówki gabinetu
  • LEKCJA 10 - Tworzenie "karnetu na pieczątki"

Kurs zawiera następujące lekcje:

  • LEKCJA 11 - Skąd brać legalne zdjęcia do grafik reklamowych?
  • LEKCJA 12 - Licencje zdjęć - o co chodzi?
  • LEKCJA 13 - Darmowe aplikacje przydatne przy tworzeniu grafik
  • BONUS - Tajemnice grafik "Gabinetu od zaplecza" ;) - spora dawka inspiracji i przykładów

Otrzymujesz bezterminowy dostęp do 14 lekcji video o łącznej długości: 4 godz. 32 min.

E-booka możesz kupić osobno lub w pakiecie z ćwiczeniami, które pozwolą Ci jeszcze lepiej wcielić w życie nową wiedzę!

Generator reklam – 31 ćwiczeń do e-booka „Jak tworzyć skuteczne reklamy salonu?”

GENERATOR REKLAM zawiera aż 31 obszernych ćwiczeń, które pomogą Ci rozdział po rozdziale przećwiczyć wiedzę z e-booka Jak tworzyć skuteczne REKLAMY salonu? Część ćwiczeń jest tak skonstruowana, że po ich zrobieniu otrzymasz gotowe argumenty dla klientek, hasła i krótkie teksty reklamowe – stąd nazwa „Generator reklam”! ;)


Nie tylko zdobywasz nową wiedzę, ale od razu tworzysz skuteczne reklamy, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki! Zeszyt ćwiczeń otrzymasz w pliku pdf, który ma 42 strony. Ćwiczenia są przyporządkowane do konkretnych rozdziałów e-booka. Drukujesz i wypełniasz po przeczytaniu danego rozdziału!

Ustalanie grupy docelowej zabiegu – krok po kroku - SZABLON

Szablon zawiera aż 18 pytań, które pomogą Ci precyzyjnie ustalić, kim jest Twój klient, jakie ma potrzeby, zwyczaje, gdzie go możesz znaleźć i jakich argumentów użyć, żeby przekonać go do zakupu.


Możesz go wykorzystać na dwa sposoby: profilując grupę docelową dla swojego gabinetu lub dla konkretnych zabiegów – będziesz z niego korzystać przez wiele kolejnych lat! Do każdego pytania dołączyłam przykładowe odpowiedzi, które pomogą Ci w udzielaniu własnych.


Szablon jest w formie pliku pdf – zawiera pytania i miejsce na Twoje odpowiedzi – 8 stron. Kupujesz, drukujesz i od razu wypełniasz!

Pisanie reklamy, oferty, opisu zabiegu – krok po kroku - SZABLON

Szablon zawiera aż 33 pytania, które pomogą Ci naprawdę precyzyjnie opisać każdy zabieg z Twojej oferty – z tego szablonu będziesz korzystać przez wiele kolejnych lat!


Pytania podzieliłam na dwie grupy: dotyczące aspektów technicznych (przydatne w tworzeniu opisów) i marketingowych (przydatne w reklamie i w sprzedaży). Korzystając z szablonu:

  • zwiększasz swoją wiedzę na temat zabiegu, który będziesz sprzedawać,
  • tworzysz bazę świetnych argumentów, które wykorzystasz w rozmowach z klientkami,
  • zapewniasz sobie unikalne treści – takie, których nie znajdziesz na stronie żadnego innego gabinetu (poprawisz pozycjonowanie swojej strony),
  • tworzysz bazę gotowych tekstów do wykorzystania w reklamach, opisach, ofertach, na ulotkach itd.

Szablon jest w formie pliku pdf – zawiera pytania i miejsce na Twoje odpowiedzi – 10 stron. Kupujesz, drukujesz i od razu wypełniasz!

Planowanie akcji reklamowej – krok po kroku - SZABLON

Posty, maile, artykuły, telefony, ulotki, smsy... Jak to wszystko ogarnąć, żeby jeszcze "wyjść na swoje"? W szablonie planowania akcji/kampanii reklamowej znajdziesz mnóstwo gotowców, które pomogą Ci skoordynować działania reklamowe np. dotyczące promocji nowego zabiegu.


W dokumencie umieściłam pytania, tabelki, harmonogramy i inne pomoce, z którymi zaplanujesz:

  • główne założenia i terminy akcji promocyjnej,
  • co, kiedy, gdzie i w jakiej kolejności publikować,
  • przygotowania w gabinecie - zamówienia itd.,
  • co, z kim i w jakim terminie przygotować,
  • cele, efekty, koszty i zyski z reklam,
  • co może pójść niezgodnie z planem i jak ograniczyć to ryzyko.

Szablon jest w pliku pdf, zawiera 18 punktów/obszarów tematycznych z miejscem na uzupełnienie, co daje w sumie 14 stron.

Która reklama działa najlepiej – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel

Nie ma mowy o taniej i skutecznej reklamie bez nieustannego monitorowania kluczowych wskaźników. Bez mierzenia efektów, nie masz pewności, czy Twoje inwestycje w reklamę mają sens i czy rzeczywiście na nich zarabiasz. Pokażę Ci, jak prosto i skutecznie typować najtańsze i najskuteczniejsze reklamy!


Otrzymasz spakowane: pdf z instrukcją (5 stron) i arkusz Excel, który sam liczy koszt pozyskania klienta i wskaźnik konwersji z reklam. Nie znasz tych pojęć? Nie martw się! W instrukcji wszystko dokładnie wyjaśniłam – wraz z konkretnymi przykładami.

Podoba Ci się każdy z szablonów i nie wiesz, który wybrać? Mam dla Ciebie dwie dobre informacje! ;) Pierwsza jest taka, że nie musisz wybierać - stworzyłam je tak, żeby wzajemnie się uzupełniały i tworzyły spójną całość - NIEZBĘDNIK MANAGERA GABINETU!


Druga dobra wiadomość jest taka, że przygotowałam super pakiet z naprawdę dużą zniżką. Jeśli kupisz go teraz, zapłacisz ZNACZNIE mniej, niż po zakończeniu premierowej sprzedaży lub kupując osobno! O pakiecie będzie dosłownie za chwilkę!

Gdzie reklamować gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA

Lista aż 101 miejsc i sytuacji, w których możesz reklamować swój gabinet! Jesteś pewna, że wypróbowałaś je wszystkie? ;) Testuj i wybieraj te, które w Twoim przypadku sprawdzą się najlepiej!


Listę otrzymasz w pliku pdf - całość to 16 stron.


Jak wypromować nowy gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA

Planujesz otwarcie gabinetu? A może prowadzisz działalność już od jakiegoś czasu, ale jak dotąd nie miałaś doświadczeń z reklamą?


Mam dla Ciebie aż 45 reklamowych wskazówek na start, które pomogą Ci rozkręcić gabinet nawet od zera i pozyskać pierwsze, zadowolone klientki!


Wskazówki podzieliłam na trzy grupy odpowiadające trzem etapom, przez które przechodzi każdy właściciel nowego gabinetu: przed otwarciem, planowanie otwarcia gabinetu i pierwsze kroki w promocji salonu.


Listę otrzymasz w pliku pdf - całość to 12 stron.

Materiały reklamowe potrzebne w gabinecie kosmetycznym – LISTA KONTROLNA

Gotowa lista aż 54 materiałów reklamowych, z których naprawdę warto korzystać, jeśli chcesz mieć dużo klientek! Sprawdź, czego Ci jeszcze brakuje!


Listę otrzymasz w pliku pdf - całość to 11 stron.

INDYWIDUALNY AUDYT Twoich materiałów reklamowych

Chcesz, żebym przeanalizowała Twoje dotychczasowe materiały reklamowe i powiedziała Ci, co należy poprawić, żeby pozyskać więcej klientek?


W ramach INDYWIDUALNEGO AUDYTU możesz przesłać mi do 10 materiałów reklamowych. Może to być ulotka, plakat, baner, grafika, oferta, opis zabiegu, treść newslettera, czy postów reklamowych… Wszystko, co jest związane z reklamą Twojego salonu!


Jeśli wybierzesz tę opcję, skontaktuję się z Tobą maksymalnie do 3 dni roboczych od zakupu, prześlę krótką ankietę i instrukcję na temat sposobu wysłania materiałów do oceny. W skrócie: może to być pdf, zdjęcie, plik tekstowy, screen itd.


Po wykonaniu AUDYTU otrzymasz ode mnie kompleksowy raport z informacjami: co dokładnie i w jaki sposób należy poprawić w przesłanych przez Ciebie materiałach.

Wybierz najlepsze dla siebie rozwiązanie:

Poniżej znajdziesz tabelkę z różnymi opcjami zakupu nowych materiałów. Najbardziej polecam Ci pakiet w wersji PREMIUM - w tej chwili kosztuje 297 zł. Po okresie premierowej sprzedaży za materiały z tego pakietu zapłacisz 780 zł! Kupując teraz oszczędzasz aż 483 zł i zyskujesz mnóstwo wiedzy oraz wszystkie przydatne narzędzia, które ułatwią Ci efektywne pozyskiwanie klientek!

UWAGA! Pakiet VIP jest dostępny tylko dla pierwszych 5 osób. Pakiety PODSTAWOWY i PREMIUM będą dostępne tylko przez 2 tygodnie! Później nie będzie możliwości zakupu kursu online w pakiecie z innymi materiałami! Kurs i e-booki są na dwóch różnych platformach i w tej chwili jedyną możliwością sprzedaży w pakiecie jest automatyczna wysyłka kursu i ręczne dosyłanie pozostałych materiałów. Otrzymasz je w ciągu kilku godzin od zakupu w osobnym mailu.


Ręcznie będę dosyłać tylko przez 2 tygodnie, a później w sklepie zostaną wyłącznie osobne produkty. Jak w przyszłości uda się znaleźć automatyczne rozwiązanie, być może pakiety powrócą.


Konkluzja jest taka: jeśli masz ochotę na pakiet, to nie ma na co czekać! ;)

Tylko DZIŚ (17.09) masz na tego e-booka aż 50 zł ZNIŻKI! Zniżka obowiązuje jeszcze tylko przez:

UWAGA!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Trafiłaś tu z jednej z reklam wczorajszej #promobezokazji? Zła wiadomość jest taka, że promocja już się skończyła. Zgodnie z zapowiedzią była aktualna tylko w dniu 17.02.


Dobra wiadomość jest taka, że cena regularna to tylko 40 zł więcej, niż promocyjna. Pamiętaj, ja nie uczę, jak "ciułać" grosz do grosza. Uczę, jak robić naprawdę MEGA WYNIKI! W tym kontekście te 40 zł nie jest dużą kwotę. Nie rozlewaj więc łez nad rozlanym mlekiem. Jeśli NAPRAWDĘ chcesz coś zmienić w swoim salonie, to po prostu to zmień! Te 40 zł więcej, co ja mówię, cała kwota za e-booka bardzo szybko Ci się zwróci. Warunek jest jeden - musisz przeczytać i wdrożyć! Tylko tyle i aż tyle...

Jaką decyzję podejmujesz?

KUPUJĘ E-BOOKA
KUPUJĘ P. PODSTAWOWY
KUPUJĘ P. PREMIUM
KUPUJĘ PAKIET VIP

E-BOOK + KURS

E-BOOK + KURS
+ GENERATOR REKLAM + SZABLONY + LISTY KONTROLNE

E-BOOK + KURS
+ GENERATOR REKLAM + SZABLONY + LISTY KONTROLNE + AUDYT

E-BOOK OSOBNO

PAKIET PODSTAWOWY

PAKIET PREMIUM

PAKIET VIP

137 zł 97 zł

314 zł 197 zł

780 zł 297 zł

1377 zł 597 zł

Kupuję E-BOOKA

157 zł!

KUPUJĘ E-BOOKA!

w specjalnej cenie:

Kupuję E-BOOKA

157 zł

KUPUJĘ E-BOOKA!

i oszczędzam aż 50 zł:

107 zł!

Tylko DZIŚ (17.09) masz na tego e-booka aż 50 zł ZNIŻKI! Zniżka obowiązuje jeszcze tylko przez:

UWAGA!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

O AUTORCE...

Nazywam się Anna Wydra-Nazimek i jestem specjalistką ds. marketingu w branży beauty. Przez ostatnie 10 lat zbierałam doświadczenia, pracując w niemal każdym zawodzie związanym z branżą kosmetyczną. Dzisiaj dzielę się swoją wiedzą i doradzam innym jak zarabiać na prowadzeniu gabinetu kosmetycznego!

INFORMACJE TECHNICZNE

Po kliknięciu przycisku „KUP...” zostaniesz przeniesiona do sklepu internetowego na blogu Gabinet od zaplecza. Link działa tak, że MATERIAŁY od razu zostaną dodane do koszyka. Wystarczy tylko wypełnić formularz i opłacić zamówienie. Zamówienie możesz opłacić przez szybkie płatności internetowe Tpay (w tym: przelewy online, PayPal i karty kredytowe) lub tradycyjnym przelewem, np. jeśli chcesz dokonać płatności z zagranicy. W tym drugim przypadku konieczny będzie kontakt ze mną lub lektura zakładki "Kontakt" na stronie sklepu - tam znajdziesz dane do przelewu.


FORMAT MATERIAŁÓW

MATERIAŁY otrzymasz w formie plików PDF – możesz je bez problemu otworzyć na komputerze czy telefonie. Jeśli do tej pory nie korzystałaś z takich plików (choć to mało prawdopodobne) to wystarczy, że ściągniesz darmowy program lub aplikację Adobe Reader.


DODATKOWE MATERIAŁY

Zwróć uwagę, że w sklepie internetowym Gabinet od zaplecza znajdziesz RÓWNIEŻ INNE PRZYDATNE MATERIAŁY. Jeśli będziesz chciała dodatkowo kupić któryś z nich, po prostu dodaj go do koszyka - dopiero wtedy wypełnij formularz i opłać zamówienie.


FAKTURA NA GABINET

1. MATERIAŁY otrzymasz mailowo na adres podany w formularzu. W kolejnej wiadomości otrzymasz fakturę, która jest wystawiana automatycznie.

2. Jeśli chcesz fakturę na gabinet (faktura może być kosztem) zwróć uwagę, żeby zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu i wypełnić wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury.

3. Jeśli nie zaznaczysz odpowiedniej opcji w formularzu (zakup na firmę), jako potwierdzenie transakcji otrzymasz po prostu fakturę wystawioną na osobę prywatną – nie musisz nic z nią robić.


TERMIN WYSYŁKI MATERIAŁÓW

MATERIAŁY zostaną do Ciebie wysłane natychmiast po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu jej na naszym koncie.

© 2019-2022 Gabinet od zaplecza